Ocean Nomad بازی زنده ماندن در قایق :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

Ocean Nomad بازی زنده ماندن در قایق

  • ۶۸۴

بازی های بقا: سعی کنید در قایق زنده بمانید ، اسلحه بسازید ، غذا دریافت کنید!

Ocean Nomad نسخه جدیدی از سری بازیهای زنده ماندن در اقیانوس با دشمنان جدید ، موارد ، عناصر rpg ، بقا در جزیره و اکتشاف اقیانوس روی قایق است. برای زنده ماندن در دریا ، قایق خود را بسازید و ارتقا دهید ، از آن در برابر کوسه ها دفاع کنید و جهان وسیع اطراف را کاوش کنید. همه بازی های شبیه ساز بقا عالی ما را در یک بازی جمع آوری کنید!

بازی زنده ماندن در قایق

نکاتی برای زنده ماندن آخرالزمان:

 

🌊 موارد و منابع را با قلاب خود بگیرید

 

بسیاری از منابع مفید در بازی های کوسه درست زیر بینی شما هستند. قفسه سینه و بشکه های شناور در اطراف همیشه حاوی منابع حیاتی برای زنده ماندن در دریا هستند و لاشه ها مواد خوبی برای ساختن قایق در بازی های اقیانوس هستند. حتی ممکن است اقلام ، ابزار و سلاح هایی برای دفاع از قایق پیدا کنید ، بنابراین قلاب را پرتاب کنید!

 

🔫 ساخت اسلحه و زره

 

طعمه به راحتی می تواند قوانین را تغییر داده و در بازی کوسه ها شکارچی شود. در بین صدها اسلحه ، سلاح های تیغه دو دستی و قطعات زرهی انتخاب سختی داشته باشید تا از پایگاه شناور شما دفاع کرده و کوسه ها را شکار کنید. یک زرادخانه کامل بسازید و همیشه برای نبرد آماده باشید.

 

⛵️ از قایق خود دفاع کنید

 

آماده تکامل و مبارزه برای بقا در دریا با تلاش مضاعف باشید ، اکنون که یک مشکل دیگر دارید. در حال حاضر شناگران دیگر بازی های بازمانده به کوسه می پیوندند و مشتاق حمله به قایق هستند. هیچ مردی نمی تواند کوسه را رام کند و جایی برای فرار وجود ندارد ، بنابراین خود را برای تیراندازی و تاب خوردن در تمام شب و روز آماده کنید!

 

🔨 بسازید و ارتقا دهید

 

در بازی های زنده ماندن در اقیانوس به وضعیت قایق خود در آب توجه کنید. کافی نیست چند تخته چوبی را بدون سقف یا حتی دیوار به هم ببندید تا احساس امنیت کنید. خلاق باشید و قایق را در ارتفاع و عرض آزاد افزایش دهید ، زیرا تنها محدودیت برای ساخت بازی های شبیه ساز بقا تخیل شماست. همچنین ارتقاء زیادی برای ماهیگیری ، فضای ذخیره سازی وجود دارد که می توانید با کمک آنها پناهگاه شناور را برای زنده ماندن در اقیانوس بهبود بخشید.

 

🛶 اقیانوس را کاوش کنید

 

تا به حال به این فکر کرده اید که آیا در این اقیانوس زمین بی پایان با جنگل های جنگلی ، جنگل و حیوانات خانگی وجود دارد؟ یکی از ویژگی های فوق العاده بازی های زنده ماندن جزیره ما در حال حاضر در این یکی اجرا شده است. بیکار ننشینید - جرات کن اقیانوس و جزایر اطراف را کاوش کنید. آنها چه چیزی را پنهان می کنند: وحشت یا جلال ، گنجینه های دوران سلطنتی رویال یا ببرهای وحشی و دایناسورهای ترسناک از دوران ژوراسیک یا حتی لاشه هواپیمای قدیمی؟ علاوه بر این ، می توانید منابع ، ارتقاء قایق و موارد دیگر را در جزایر پیدا کنید. شما نیازی به ی کشتی برای قایقرانی در بازی های کوسه ندارید - یک قایق ساده این کار را انجام می دهد و شاید ستاره ها راهنمای شما باشند.

 

🌋 داستان آخرالزمان را بیاموزید

 

یک فاجعه ویرانگر ناشناخته جهان را به یک اقیانوس بی پایان تبدیل کرد و آخرین بازماندگان در جزایر پراکنده مانند زندان قفل شده و رویای یافتن خانه خود را دارند. تلاش بازی قایقرانی ما این است که آنها را بیابیم و حقیقت آنچه اتفاق افتاده را پیدا کنیم ، افراد دیگری را پیدا کنیم که بتوانند زنده بمانند و به آنها بپیوندند.

دانلود بازی زنده ماندن در قایق

✔️ دانلود بازی زنده ماندن در قایق ✔️

  • سلام بیشنهادات بازی های موبایل شما حرف نداره دمتون گرم مخصوصاً از این بازی و بازی بوکس که پیشنهاد دادید نهایت لذت را بردم دمتون گرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود