امسال بهار مسافرت به گیلان ممنوع است :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

امسال بهار مسافرت به گیلان ممنوع است

  • ۱۰۸۹

نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با هشدار به عدم سفر به این استان، سوغاتی این سفر را انتقال ویروس و مرگ عزیزان دانست.

محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با هشدار به عدم سفر به این استان، گفت: امروز سفر به استان گیلان برای هموطنان سوغاتی به جز انتقال ویروس و مرگ عزیزان چیز دیگری نیست.

قربانی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان سیار توسط بهداری نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت، اظهار کرد: ما برای مواقع اضطراری و برای امنیت و پشتیبانی از مراکز درمانی گیلان نیازمند راه‌اندازی چنین ظرفیتی در استان بودیم.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با ظرفیت ۱۲۰ تخت بیش از ۵ هزار تخت بیمارستانی دولتی و خصوصی استان گیلان اضافه شده است، گفت: یکی از دغدغه‌های ما تأمین نیروی تخصصی و پرستاری برای این بیمارستان بود که در سپاه تعدادی از پزشکان متخصص سپاهی و بسیجی خود را به این بیمارستان اعزام شد.

نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز نقاهتگاهی با ۲۰۰ تخت در هتل المپیک رشت، افزود: این مرکز نیز از دو روز پیش بیمارانی که مراحل درمان خود را طی کرده و باید دوران نقاهت خود را بگذراند راه‌اندازی شده و روز گذشته ۲۵ بیمار را پذیرش کرده است.

  • الحمدالله خدا را شکر

    پاسخ:
    مخاطبان عزیز مجله اینترنتی زیباکناری عید شما مبارک از اضهار نظر جنابعالی متشکریم
  • کجاش ممنوع است من که با عشقم الان سه روزه تو شمال داریم صفا می کنیم از این چیزها هم نمی ترسیم تازه جاده های شمال امسال خلوت تر شده دور دور کردن تو جاده های شمال آخ که چقدر بیشتر حال میده

  • محمدرضا انزلی

    عزیزم خدا عسل بانو و روح آلوده به کروناویروس شما را در دنیای مردگان با چوب تراشیده شاد خواهد کرد دور دور کن که درو درو خیلی میچسبه چوب دو سر تراشیده طلایی منتظره عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود