اپلیکیشن متراژ دقیق محیط و لوازم CamToPlan :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

اپلیکیشن متراژ دقیق محیط و لوازم CamToPlan

  • ۱۵۳۱

 اپلیکیشن کاربردی متراژ دقیق محیط و لوازم خانه اندازه گیری دقیق متراژ لوازم خانه و محیط کار با استفاده از دوربین گوشی همراه

حتما برایتان پیش آمده که می خواستید طول چیزی را اندازه بگیرید اما وسایل اندازه گیری مثل متر، خط کش و … در اختیار نداشته اید. در چنین شرایطی معمولا افراد به تخمین طول اشیاء‌ و محیط می پردازند اما با اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، دیگر نیازی به این کار نیست، تنها با استفاده از گوشی هوشمند خودتان می تواند هر چیزی را که می خواهید، اندازه بگیرید.

CamToPlan عنوان یک اپلیکیشن برای اندازه گیری آسان طول و اندازه اشیاء‌ و محیط با استفاده از گوشی هوشمند و واقعیت افزوده است که کار با این برنامه بسیار آسان است. تنها کافی است برنامه را باز کرده و به سمت چیزی که می خواهید طول آن را بدانید، بگیرید. آن شی با استفاده از دوربین دستگاه به شما نمایش داده می شود. با لمس ابتدا و انتهای آن می توانید محدوده اندازه گیری را مشخص کنید تا برنامه با دقت و سرعت بالا اندازه را محاسبه کرده و به شما نمایش دهد.


امکان اندازه گیری پیوسته نیز وجود دارد، برای مثال هنگامی که می خواهید دور تا دور یک پنجره را اندازه بگیرید یا محیط خانه را بسنجید، می توان نشانه های متعددی را روی محیط مشخص کنید تا این برنامه آن ها را به یکدیگر متصل کرده و محیط کلی را برایتان محاسبه کند. قدرت این اپلیکیشن از ARCore گوگل و یادگیری ماشینی می آید.


مشخصات و دانلود اپلیکیشن 

  • نسخه اندروید مورد نیاز: 7 به بالا
  • حجم: 23 مگابایت

apps اپلیکیشن متراژ محیط
  دانلود  اپلیکیشن

CamToPlan  


  بازار اپلیکیشنبازار اپلیکیشن زیباکنار

     Zibaknar

 بازار اپلیکیشن 

بازی....برنامه..ابزار ▪●.●.○.■.■.●.●.○. 

معرفی اپلیکیشن های کاربردی در مجله زیباکناری




اولین سایت، اجتماعی، فرهنگی، زیباکنار 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود