ارائه نان در گیلان از ۱۶ خرداد کارتی می شود :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

ارائه نان در گیلان از ۱۶ خرداد کارتی می شود

  • ۴۸۳

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان گفت: از ۱۶ خردادماه جاری و در راستای نظارت بر نحوه پخت و عرضه نان و نیز تشویق واحدهای نانوایی متعهد، کارتخوان هایی به واحدهای نانوایی تحویل و یارانه تشویقی به میزان ۱۵ درصد نسبت به فروش، به آنان تعلق خواهد گرفت.

محمد اسحاقی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان در آیین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری رشت با اشاره به اینکه عدالت محوری و فساد ستیزی، مردم پایه بودن و حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی، تقویت فعالیت‌های دانش بنیان برای اقتدار آفرینی، تولید ثروت و خیزش علمی و همچنین خانواده مداری، جوانسازی جامعه و حمایت از فرزندآوری؛ چهار رکن اساسی دولت مردمی ایران قوی می باشند که در سند تحول دولت مردمی نیز به آنها اشاره گردیده، اظهار داشت: گام مهم، شجاعانه و عملی دولت سیزدهم در نخستین سال از قبول مسئولیت در زمینه اصلاحات اقتصادی و مردمی سازی یارانه ها، نیازمند پیشتازی جوانان در عرصه‌های مدیریتی و همراهی با مردم در تمامی صحنه ها است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر توجه به ارزش های فردی، اسلامی و اخلاقی در انتخاب مدیران و مسئولان دستگاه‌ها، اظهار داشت: مدیران، مسئولانه مطالبه گر و پیگیر احقاق حقوق مردم، تحقق اهداف نظام اسلامی و دولت مردمی باشند.

وی افزود: از ۱۶ خردادماه جاری و در راستای نظارت بر نحوه پخت و عرضه نان و نیز تشویق واحدهای نانوایی متعهد، کارتخوان هایی به واحدهای نانوایی تحویل و یارانه تشویقی به میزان ۱۵ درصد نسبت به فروش، به آنان تعلق خواهد گرفت.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود