ورود سامانه بارشی جدید در استان گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

ورود سامانه بارشی جدید در استان گیلان

  • ۷۰۳

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی از امروز به این استان و آغاز بارش ها، گفت: هشدار نارنجی صادر شده است.

محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که از این امروز سامانه بارشی و سرد دیگری وارد استان گیلان شده است، افزود: شرایط برای افزایش ابر، بارندگی، وزش باد در استان فراهم شده و در حال حاضر نیز از برخی نقاط گزارش بارش باران رسیده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط و الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش باران پیش بینی شده که در برخی از مناطق استان شدید و یا خیلی شدید است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار نارنجی با توجه به شرایط پیش بینی شده و ابلاغ به دستگاه‌های مربوطه برای اتخاذ تصمیمات لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی، گفت: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه هم سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزنده بودن جاده، کاهش دید افقی و احتمال رانش و لغزش در برخی مناطق و اصابت صاعقه طی روزهای آینده برای استان گیلان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مدت شاهد کاهش ۴ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا نیز خواهیم بود، تصریح کرد: با توجه به برودت هوا به ویژه در ارتفاعات انتظار بارش به صورت برف در این مناطق دور از انتظار نیست.

دادرس همچنین ادامه داد: دریا نیز تا پایان هفته جاری مواج و طوفانی است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود