نوشابه سمی مهلک برای کبد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

نوشابه سمی مهلک برای کبد

  • ۶۶۷

همان طور که می دانید کبد بدن را سم زدایی می کند و در نتیجه یک عضو ضروری و مهم برای بدن محسوب می شود و باید آن را سالم نگه دارید. تحقیقات جدید نشان می دهد نوشیدنی هایی هستند که به کبد آسیب وارد می کنند و هیچ محدودیت سنی هم برای این نوشیدنی ها در نظر نگرفته اند که در این قسمت آن ها را به شما معرفی می کنیم.

نوشابه، سمی مهلک برای کبد

مطالعه ای در سال 1948 انجام شد و تاثیر انتخاب های مختلف در سبک زندگی عمومی مردم را روی سلامت و طول عمرشان بررسی کرد و به نتایج جالبی دست یافت.

 

آن ها تعدادی شرکت کننده را زیر نظر قرار دادند. سبک زندگی شان از لحاظ رژیم غذایی و سیگار را نیز بررسی کردند. میانگین سن این افراد هم 53 سال بود و 52 درصد آن ها نیز خانم بودند.

نتایج تحقیقات نشان داد؛ شرکت کنندگانی که به دفعات نوشیدنی حاوی شکر مانند نوشابه استفاده می کنند، به بیماری کبد چرب بیشتر دچار می شوند و چربی بیشتری داخل کبد آن ها ذخیره می گردد. البته آن ها اظهار کرده اند که این کبد چرب حاصل مواد غیر الکلی بوده و مشکلات جدی به وجود نمی آورد اما ممکن است باعث بزرگ شدن کبد و حتی درد زیاد شود.

 

تاثیر نوشیدنی حاوی شکر بر روی کبد

طبق مطالعات موجود، اگر این افراد از مصرف نوشیدنی های حاوی شکر خودداری می کردند، به بیماری کبد چرب دچار نمی شدند. حتی کسانی هم که یک بار در ماه یا حتی کم تر، از این نوشیدنی ها استفاده می کردند، کبدشان چرب تر از کسانی بود که اصلاً استفاده نمی کردند. پس می توان نتیجه گرفت که تاثیر منفی این نوشیدنی ها بسیار بالا است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود