ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به گیلان همچنان ادامه دارد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به گیلان همچنان ادامه دارد

  • ۷۵۳

 فرمانده انتظامی گیلان از ادامه ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به گیلان با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و برطرف شدن ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک داخل استان، خودرو‌های پلاک بومی از این پس می‌توانند در شهر‌های استان تردد کنند، اما منع آمد و شد برای خودرو‌های پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آن‌ها به گیلان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه، پلیس هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی یا فاصله‌گذاری اجتماعی را اطلاع‌رسانی خواهد کرد، افزود: نظارت و کنترل واحد‌های صنفی، نظارت بر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ۹۷۳ دستگاه خودرو به علت توجه نکردن به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف و ۵ هزار و ۷۷۰ راننده متخلف نیز به علت تردد غیر ضروری و توجه نکردن به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هر کدام به ۵۰۰ هزار تومان، جریمه و اعمال قانون شدند.

ملکی افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۸۸۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحد‌ها جلوگیری شد.

وی با تاکید به خودداری هموطنان از سفر به گیلان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلا به ویروس کرونا، از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران‌فروشی و احتکار، مورد را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود