معاون سلامتی پزشکی سپاه روز های آینده خبر های خوشی درباره داروی کرونا داریم :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

معاون سلامتی پزشکی سپاه روز های آینده خبر های خوشی درباره داروی کرونا داریم

  • ۸۶۷

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: چند دارو در دانشگاه بقیه الله در دست تحقیق است که نتایج بسیار خوب و رضایت بخشی داده است و چند روز آینده شاهد اخبار خوب آن خواهیم بود.

سردار عبداللهی معاون سلامت آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کنار مردم . مسئولان وزارت بهداشت بودیم و به مدد آنها شتافتیم.

 

وی افزود: در فاز اول با حضور در مجموعه وزارت بهداشت برای گره کشایی و حل مشکلات کنار آنها بودیم و اقدام به برپایی بیمارستانها مختلف در نقاط مورد نظر وزارت بهداشت اقدام کردیم. بیمارستانهای ما به عنوان معین بیمارستانهای دولتی بود اما در عمل و پس از ابلاغ رهبر انقلاب 70 درصد تخت های بیمارستانی نیروهای مسلح و سپاه به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

 

معاون دفاع زیستی سپاه ادامه داد: بیمارستان بقیه الله ما در اسفند ماه بالاترین تخت بستری کرونایی را به خود اختصاص داد به گونه ای که 550 بیمار کرونایی را در خود داشت و بیمارستان علی ابن ابی طالب قم 100 درصد ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونایی گذاشت. در دوفاز ظرفیت تخت های مراقبت ویژه در بیماریستان بقیه الله را از 30 تخت به 100 تخت افزایش دادیم و بعید می دانم این کار در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است و یک رکورد محسوب می شود.

 

سردار عبداالهی تصریح کرد: در همین بیمارستان بقیه الله 700 تخت نقاهتگاهی را ایجاد کردیم و در سراسر کشور هم 14000 هزار تخت نقاهتگاهی را ایجاد کردیم.

 

وی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت عنوان کرد: هرجا که وزارت بهداشت لازم داشت بیمارستانهای سیار خودمان را که به بیمارستان های مخصوص کرونا تغییر داده بودیم مستقر کردیم.

 

معاون دفاع زیستی سپاه تاکید کرد: در طرح غربالگری بیشتر نیروهای بسیجی این کار را انجام دادند. در این طرح گروه های مختلف بسیجی مجاهدانه کار کردند و به اعتراف دوستان وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی این کار بی نظیر است و هنوز هم کشورهای اروپایی موفق به اجرای این طرح نشده اند. ما در این طرح موفق شدیم و بیش از 70 میلیون نفر را غربالگری کنیم.

 

سردار عبداللهی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه تولید دارو عنوان کرد: تلاشگران دانشگاه بقیه الله حدود 200 طرح تحقیقاتی را مورد ارزیابی قرار داده و 60 طرح را که در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی هست را تصویب کرده و در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در این حوزه خواهیم بود.

 

وی گفت: چند دارو در دانشگاه بقیه الله در دست تحقیق استکه نتایج بسیار خوب ورضایت بخشی داده است و چند روز آینده شاهد اخبار خوب آن خواهیم بود. این داروها باید به تعداد مشخصی از بیماران داده شود که بعد از تایید از مراجع در این حوزه هم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

معاون دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: با بهره گیری از تجهیزات جنگ نوین نیروهای مسلح اقدام به گند زدایی اماکن عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی کردند. ما تا کنون چیزی حدود 313 میلیون متر مربع را در سطح کشور گند زدایی کردیم. در ادامه هم این اقدام را هوشمند و هدفمند انجام دادیم و به سمت ضدعفونی سازی مراکز پرتجمع و پر خطر رفتیم. امروز هم هرجایی لازمباشد مجموعه عملیات سپاه آمادگی ضدعفونی سازی آن را دارد.

 

سردار عبداالهی ادامه داد: در حوزه تولید ماسک بیش از 14000 کارگاه تولید ماسک را ساماندهی کردیم و با رعایت استاندارها ماسک تولید کردیم. بیمارستان بقیه الله هم تبدیل به یک کانون تولید ماسک N95 شد.به طور کلی در حوزه تولید ماسک کمتر مشکل ماسک وجود دارد و در روزهای آینده هم این ظرفیت افزایش پیدا می کند و روزهای آینده مشکلی در حوزه تولید ماسک نخواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: همزمان با تشگیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه قرارگاه معنویت هم در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایجاد شد و امروز بیش از 5 هزار روحانی در بخش های مختلف بیمارستانهای کشور حضور پیدا کردند و کار غسل اموات را انجام دادند. همپنین سپاه پاسداران میلیونها بسته معیشتی را بین افراد نیازمند توزیع کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود