مدارکی تازه از وجود قابلیت جدید و مرموز واتساپ منتشر شد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

مدارکی تازه از وجود قابلیت جدید و مرموز واتساپ منتشر شد

  • ۶۴۴

ظاهرا به زودی WhatsApp تغییر دیگری را تجربه می‌کند. قابلیت جدید واتساپ Communities نام دارد؛ چیزی مشابه گروه اما با امکانات کنترلی بیشتر برای ادمین‌ها!

در ماه‌های اخیر، چندین قابلیت جدید به واتساپ اضافه شد و این روند ادامه دارد. اخیرا وب‌سایت XDA Developers کدهای قابلیت جدید دیگری را از آخرین ورژن بتای این اپ پیام‌رسان استخراج کرد و حالا WABetaInfo با ضمیمه کردن چند اسکرین‌شات، آن را تشریح کرده است.

 

 

 

بر اساس این تصاویر، Community محیطی مشابه گروه است که البته به ادمین، آزادی عمل بیشتری می‌دهد. در حال حاضر، چت‌های Community هم تا حد زیادی به چت‌های گروهی شباهت دارند. همچنان نیز برخلاف فیدهای یک شبکه اجتماعی، خصوصی و رمزنگاری شده هستند.

 

فعلا چند تغییر بصری را می‌توانیم ببینیم؛ مثلا آیکون community بیشتر مربع‌شکل است تا این قابلیت جدید واتساپ را از چت‌های گروهی متمایز کند.

 

ظاهرا Community چند چت گروهی مختلف را هم زیر چتر خود می‌گیرد و امکانات لازم را برای مدیریت آن گروه‌ها به ادمین می‌دهد. البته هنوز این قابلیت در حال آماده‌سازی برای iOS و اندروید است و مشخص نیست در چه زمانی به طور عمومی عرضه می‌شود. احتمالا در نسخه بتای بعدی واتس‌اپ بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود