محمد غلامی مهاجم سابق تیم ملی به سپیدرود پیوست :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

محمد غلامی مهاجم سابق تیم ملی به سپیدرود پیوست

  • ۷۱۴

محمد غلامی که در لیگ برتر دو فصل قبل، سابقه پوشیدن پیراهن سپیدرود را دارد با حضور در دفتر باشگاه با مدیرعامل سپیدرود قرارداد یک ساله امضا کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: این مهاجم با سابقه فوتبال که در زمان افشین قطبی عضو تیم ملی ایران بوده و قهرمانی در جام حذفی با سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد، اهل رضوانشهر گیلان است و فصل گذشته نیز عضو تیم داماش بود.

وی ادامه داد: محمد غلامی سابقه بازی در تیم های چوکای تالش، ملوان بندرانزلی، پاس تهران و همدان، استیل‌آذین، سپاهان اصفهان، راه‌آهن، پیکان، خونه به خونه بابل، پدیده، استقلال اهواز، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و قشقایی را دارد که با توجه به توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم با پیراهن این تیم به میدان خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود در ادامه به توافق با دو بازیکن زیر ۲۳ سال اشاره و بیان کرد: امیرحسین اسکندری و آرین سهرابی دو بازیکن زیر ۲۳ سال نیز با سپیدرود قرارداد امضا کردند تا این دو بازیکن نیز در خدمت این تیم درآیند.

دیدار خاطرنشان کرد: آرین سهرابی با ۲۲ سال سن دروازه بان تیم های جوانان و امید باشگاه سپیدرود که سابقه حضور با این تیم در لیگ برتر را هم دارد، فصل گذشته در شهرداری آستارا عضویت داشت و موفق شد تا از لیگ دسته دوم به همراه تیمش به لیگ دسته اول صعود کند.

وی اظهار کرد: همچنین امیرحسین اسکندری که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود و برای چهارمین سال در لیست بزرگسالان سپیدرود حضور دارد، در پست های هافبک وسط و دفاعی توپ می زند که قهرمانی امیدهای لیگ برتر گیلان با سپیدرود را در کارنامه دارد و سال گذشته در لیگ دسته اول آزادگان در بسیاری از بازی ها در ترکیب سپیدرود به میدان رفته است.

وی افزود: باشگاه سپیدرود رشت پیش از این با اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: همچنین سرخ پوشان رشتی با محمد دادرسی، صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود