قوی سپید انزلی تخته گاز به سمت لیگ برتر :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

قوی سپید انزلی تخته گاز به سمت لیگ برتر

  • ۶۹۸

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی صدرنشین رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور دورخیز مناسبی برای بازگشت به لیگ برتر انجام داده است.

رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی از ایستگاه یازدهم عبور کرد که تیم قدیمی و ریشه دار ملوان بندر انزلی در ادامه روزهای طلایی‌اش در این مسابقات با پیروزی بر خوشه طلایی بر صدرنشینی‌اش تداوم بخشید تا شانس بازگشت به لیگ برتر به این تیم چشم بزند.

 

ملوان که با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری دو پیشکسوت خود فصلی خوب را در لیگ یک سپری می‌کند، با ۶ پیروزی، ۵ مساوی و بدون شکست به کارش در لیگ یک ادامه می‌دهد و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده‌اش در صدر جدول قرار دارد.

شاگردان زارع با اینکه نه بهترین خط حمله را در اختیار دارند و نه صاحب بهترین خط دفاعی هستند، اما در هر دو آیتم جزو خو بهای این فصل هستند و تنها تیم بدون شکست این فصل می‌باشند.

 

حمید کاظمی مهاجم باتجربه‌ای که سالهاست در لیگ یک خوش می‌درخشد بهترین گلزن سالهای اخیر این مسابقات به حساب می‌آید، تاثیر گذار ترین بازیکن ملوان است. کاظمی با زدن ۵ گل و ارسال ۲ پاس گل به صورت مستقیم روی ۷ گل از ۱۱ گل تیم ملوان نقش داشته تا بتوان او را تاثیر گذار ترین بازیکن این تیم در فاز حمله‌ دانست.

 

ملوان در هفته یازدهم با نتیجه ۲ بر یک از سد خوشه طلایی عبور کرد و در هفته دوازدهم باید در تهران با سایپا دیدار کند. دیداری که می‌تواند در نوع خود جذاب و دارای حساسیت‌های خاص خودش باشد.

ملوان قوی سپید انزلی تخته گاز به سمت لیگ برتر
حمید کاظمی زننده یک از دو گل ملوان به خوشه طلایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود