شهادت چهارمین پرستار راه مداوای کرونا در گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

شهادت چهارمین پرستار راه مداوای کرونا در گیلان

  • ۸۴۶

ناهید نوشاد چهارمین پرستار فداکار گیلانی در راه درمان بیماران کرونایی شهید خدمت شد.

ناهید نوشاد، چهارمین پرستار فداکار گیلانی است که در چند وقت اخیر همچون سایر همکاران پرتلاش خود به مداوای بیماران کرونایی پرداخت و سرانجام نیز در همین راه شهید خدمت شد.

وی پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و همکار شاغل در بیمارستان گلسار رشت بود که در این مدت از هیچ تلاشی برای مداوای بیماران کرونایی فروگذار نکرد.

نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهید خدمت گیلانی و پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بود که در برای ریشه‌کنی ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

غلامرضا وثوقی‌کیا نیز از دیگر پرستاران باسابقه شاغل در بیمارستان‌های آریا و پورسینا رشت بود که به‌علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

همچنین علی شیخ مرادی نیز پرستار بیمارستان قائم(عج) رشت بود که در روزهای گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را در راه نجات بیماران فدا کرد.

گفتنی است، وحید منصف کسمایی نیز متخصص طب اورژانس، پزشک مردمی و دانشیار متعهد و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود که پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود