سپیدرود رشت دو دروازه‌بان جذب کرد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

سپیدرود رشت دو دروازه‌بان جذب کرد

  • ۸۱۷

تیم فوتبال سپیدرود رشت برای تکمیل بازیکنان خود، دو دروازبان جدید جذب کرد.

رادنی دیدار مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: مصطفی زینعلی دروازه بان فصل گذشته چوکای تالش و سیدمحمد حسینی دروازبان اسبق سپیدرود طی توافق با مدیران این باشگاه، به سپیدرود رشت پیوستند.

رادنی دیدار افزود: مصطفی زینعلی دروازبان فصل گذشته تیم چوکا تالش با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد تا در فصل جدید حفاظت از دروازه سرخپوشان رشتی را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: زینعلی که متولد ۱۳۶۹ گوراب زرمیخ صومعه سرا است، فوتبالش را از نوجوانان استیل آذین آغاز کرد و به جز حضور در تیم چوکا تالش، در تیم های ایرانجوان بوشهر و شهرداری فومن نیز بازی کرده که پنالتی گیری از خصوصیات بارز این دروازه بان است ؛ وی موفق شد با تیم چوکا از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم و سپس به لیگ دسته اول صعود کند.

وی بیان کرد: همچنین سیدمحمد حسینی سنگربان سال های گذشته سپیدرود نیز طی عقد قراردادی بار دیگر به این تیم پیوست تا دوباره این دروازبان که سابقه حضور در چوکا را نیز دارد، به جمع سپیدرودی ها اضافه شود.

دیدار اضافه کرد: حسینی که سابقه حضور چهار ساله در سپیدرود را دارد، موفق شده تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و همچنین لیگ برتر صعود کند و در سال صعود به لیگ برتر، رکورد بهترین پنالتی گیر لیگ دسته اول و بیشتر کلین شیت در لیگ فصل گذشته را از خود بر جای گذاشت و در فصل قبل نیز همراه با چوکا به لیگ دسته اول صعود کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: سیدمحمد حسینی پیش از سپیدرود در تیم هایی همچون چوکای تالش، مس کرمان، ابومسلم مشهد، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران عضویت داشت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از این نیز، با سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، مصطفی زینعلی از چوکای تالش و محمد طالبی از داماش گیلان در رده بزرگسال، صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد و همچنین صادق صادقی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید ، محمدمهدی محمدپور ، آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود