خطر اوج گیری دوباره شیوع کرونا در گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

خطر اوج گیری دوباره شیوع کرونا در گیلان

  • ۷۶۹

نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به اینکه هنوز خطر ویروس کرونا در کمین گیلان است، از شهروندان خواست همچنان در خانه بمانند از تردد غیر ضرور جدا خودداری کنند.

محمدحسین قربانی، نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با اشاره به اینکه هنوز خطر ویروس کرونا در کمین گیلان است، گفت: شهروندان باید همچنان در خانه بمانند و از تردد غیر ضرور جدا خودداری کنند.

قربانی با اشاره به اینکه عده‌ای تصور می‌کنند بحران کرونا کاهش یافته است، تأکید کرد: امروز بسیار از کشورهای توسعه یافته به شدت درگیر این موضوع هستند همه کشورها مردم را به در خانه ماندن دعوت می‌کنند، هموطنان نباید تصور کنند که این بیماری به پایان رسیده، ما هنوز با این ویروس درگیر هستیم و مشخص نیست تا چه زمانی درگیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایران گام‌های خوبی در زمینه مقابله با کرونا برداشته که مورد تحسین بسیاری از کشورها و سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است، افزود: وجود این تصور می‌تواند یک بحران دیگر برای ایران به ویژه استان گیلان ایجاد کند، بازگشت به شرایط عادی در این روزها می‌تواند بزرگ‌ترین خطر را برای ما ایجاد کند.

قربانی به اجرای طرح غربالگری نیز اشاره کرد و گفت: استان گیلان در این زمینه پیشتاز کشور است، بیش از ۹۰ درصد شهروندان گیلانی در طرح غربالگری شرکت کرده‌اند که این موضوع سبب بهبود وضعیت استان در حوزه مقابله با ویروس کرونا شده و این موضوع سبب شده تا بیشتر تخت‌های بیمارستانی گیلان چه دولتی و چه خصوصی خالی بماند اما نباید تصور کرد که ویروس به صورت کامل کنترل شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیرون آمدن از خانه برای انجام فعالیت‌های غیر ضروری همچنان باید به حداقل برسد و فعالیت کسب و کار پرخطر همچنان باید تعطیل و ممنوع باشد، افزود: بحث اقتصاد و معیشت دغدغه مردم به ویژه استان گیلان است و کمک معیشتی نیز شاید نتواند مشکلات آنها را حل کند اما نباید سلامت خود و خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار دهند، نظام و حاکمیت نسبت به سلامت مردم وظیفه سنگینی دارد که باید به آن عمل کند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود