جزئیات بسته های کمک معشیتی دولت به اقشار آسیب پذیر :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

جزئیات بسته های کمک معشیتی دولت به اقشار آسیب پذیر

  • ۷۶۶

رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور دو بسته حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر را تشریح کرد.

رضا عوض‌پور، رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کل کشور در مورد حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ناشی از پیامدهای ویروس کرونا، اظهار داشت: برای افرادی که مشاغل موقت داشتند و آن را از دست دادند مثل کارگران ساختمانی، فصلی، روزمزد، دست فروشان، رانندگان تاکسی و کارگران رستوران‌ها مقرر شد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری اصناف آنها را شناسایی کند که ما برای آنها طرح خرید اعتباری در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: رقم آن برای خانوار با بعد یک نفر، یک میلیون تومان و دو نفره و بالاتر دو میلیون تومان است. حدود 3 میلیون خانوار تسهیلات ۴ درصدی دریافت می‌کنند که فرآیند آن از یکشنبه هفته آینده شروع خواهد شد و وزارت کار سامانه را اعلام می‌کند.

عوض‌پور ادامه داد: افراد ثبت نام می کنند و با ۵۲ بانک اطلاعاتی و همکاری اصناف استحقاق سنجی شده و تسهیلاتی با دوره تنفس و ۲۴ ماه بازپرداخت ارائه می‌شود. پرداخت آن بستگی به فرایند ثبت نام و نهایی شدن اسامی دارد که پرداخت آن تا آخر سال و یا فروردین ۹۹ خواهد بود.

رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کل کشور در مورد بسته دوم گفت: بسته دیگر را شامل کسانی است که شغل نداشتند و حدود 1.5 میلیون خانوار هستند که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آنها را شناسایی کرده و هفته آینده اولین بسته حمایتی در اختیارشان قرار می‌گیرد بر این اساس خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و ۵ نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان کارت یارانه آنها شارژ خواهد شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود