بیماریی که از یک جوش شروع شد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

بیماریی که از یک جوش شروع شد

  • ۸۲۱

ماری آن" ۱۷ ساله سال گذشته یک جوش روی بینی اش زده و احساس درد وتورمشدیدی داشته است اما این تورم با گذشت زمان به شدت افزایش یافته و شکل ظاهری بینی اش را به طور کل تغییر داده و باعث کوری اش شده است.

به گفته پزشکان "ماری آن" جوش روی بینی اش را فشار داده تا از شرش خلاص شود اما این حرکت سبب شده تا جوش تحریک شده و به شدت بزرگ و دردناک شود."ماری آن" که اهل فیلیپین است قسمت اعظم بینایی خود را بر اثر بزرگ شدن بینی اش از دست داده و ظاهری بسیار زشت پیدا کرده است.

"مری آن "در این باره گفت: فکر می کردم که این یک جوش معمولی است اما آنقدر دردناک است که شبها نمی توانم بخوابم.همه روش ها برای درمان را امتحان کردم اما هیچکدام کار ساز نبوده است. تصور می کنم هرگز صورتم به حالت قبل باز نخواهد گشت.به گفته پزشکان باید به بیمارستان منتقل شوم اما خانواده ام توان پرداخت هزینه های مالی درمان بیماری را ندارند به همین دلیل مشکل خود را به صورت آنلاین مطرح کردم تا شاید بتوانم کمک مالی دریافت کرده و خود را درمان کنم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود