برد ملوان باخت شهرداری آستارا و تساوی چوکای تالش در هفته سوم لیگ یک :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

برد ملوان باخت شهرداری آستارا و تساوی چوکای تالش در هفته سوم لیگ یک

  • ۷۳۲

هفته سوم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور با یک برد، یک باخت و یک تساوی نمایندگان گیلان همراه بود.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) تیم ملوان انزلی خارج از خانه برد، شهرداری آستارا به مهمانش باخت و چوکای تالش هم بدون گل مساوی کرد.

عصر دیروز تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر تیم مس کرمان با تک گل دقیقه ۷۰ بابا محمدی نتیجه را به تیم مهمان واگذار کرد.

تیم ملوان بندر انزلی هم در بابل مقابل میزبانش تیم رایکای این شهر در حالی با تک گل سهیل فداکار در دقیقه ۸۸ به برتری رسید که عیسی پرتو را در دقیقه ۶۰ با دریافت کارت قرمز از دست داد.

تیم چوکای تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز در اهواز مهمان تیم استقلال خوزستان بود که این بازی بدون گل مساوی تمام شد.

در پایان هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور(جام آزادگان) تیم ملوان بندر انزلی با ۶ امتیاز در رده پنجم، تیم شهرداری آستارا با ۴ امتیاز در رده دهم و تیم چوکای تالش به رغم کسب نخستین امتیاز همچنان در انتهای جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود