اپلیکیشن پرسپولیس :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

اپلیکیشن پرسپولیس

  • ۱۰۶۱

اپلیکیشن پرسپولیس

این اپلیکیشن، سامانه رسمی هواداری باشگاه پرسپولیس است. با استفاده از این اپلیکیشن، هواداران باشگاه پرسپولیس از طریق تلفن‌های هوشمند خود همراه و در کنار تیم محبوب خود خواهند بود. 

zibaknari.ir

در طراحی این اپلیکیشن تلاش شده است تا در کنار خدمات مربوط به ورزش و هواداری، خدمات متنوع دیگری نیز برای هواداران در نظر گرفته شود که در زندگی روزمره آنها و افزایش کیفیت زندگی شهروندی آنها تأثیرگذار خواهد بود. 

 

از جمله خدمات متنوعی که در این اپلیکیشن ارائه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی پوستر از لوگوی تیم فوتبال پرسپولیس

- اخبار: با استفاده از این اپلیکیشن هواداران قادر خواهند بود تا اخبار اختصاصی مربوط به باشگاه پرسپولیس را قبل از انتشار در هر رسانه خبری دیگری از طریق این اپلیکیشن دریافت نمایند.

طراحی پوستر های ورزشی سینمایی تبلیغاتی وهنری

- محتوای اختصاصی: هر روز و هر لحظه، محتواهای اختصاصی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود و هواداران از طریق این اپلیکیشن به این محتوای اختصاصی که در هیچ رسانه دیگری منتشر نخواهد شد، دسترسی خواهند داشت.

 

- آخرین نتایج: هواداران با استفاده از این اپلیکیشن به نتایج لحظه‌ای مسابقات تیم محبوب خود در دسترسی خواهند داشت.

- پیش‌بینی: یکی از دقیق‌ترین و به‌روزترین سامانه‌های پیش‌بینی در این اپلیکیشن قرار گرفته است تا هواداران نتایج مسابقات مختلف تیم خود و تیم‌های دیگر را پیش‌بینی کرده، امتیاز بگیرند.

 

- جدول لیگ: بر اساس آخرین نتایج مسابقات لیگ جدول لیگ به‌روزرسانی می‌شود تا هواداران از رتبه‌بندی این جدول مطلع شوند.

علی علیپور

- معرفی تیم: معرفی بازیکنان، کادر مربیان تیم، مدیران و تاریخچه تیم نیز در این اپلیکیشن قرار گرفته تا هواداران با تیم خود بیش از پیش آشنا شوند.

 

- خرید خدمات اپراتوری (شارژ و اینترنت): از طریق این اپلیکیشن، هواداران قادر خواهند بود تا کلیه سیم‌کارت‌های تلفن همراه اعتباری خود و یا دوستان و آشنایانشان را شارژ کرده و از این طریق، به تیم محبوب خود نیز از نظر مالی کمک نمایند. علاوه‌براین امکان خرید بسته‌های اینترنت برای کاربران فراهم شده است.

 

- عضویت در کانون هواداری پرسپولیس: هواداران باشگاه می‌توانند با عضویت در کانون هواداری، علاوه بر حمایت از تیم محبوب خود، از خدماتی نظیر تخفیف برای خرید اقلام هواداری، شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های اپلیکیشن و ... برخوردار شوند.

 

- تماشای فیلم و سریال: یکی از بهترین سرویس‌های نمایش فیلم و سریال برای هواداران پرسپولیس در این اپلیکیشن قرار گرفته است.

طراحی سایت اختصاصی زیباکناری

در آینده نیز خدمات متنوع دیگری به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا آنجا که هواداران قادر خواهند بود یک روز خود را با استفاده از خدمات این اپلیکیشن سپری کرده و از خدمات متنوع آن استفاده نمایند.

 

اضافه شدن امکان خرید بسته‌های اینترنت سه اپراتور تلفن همراه

 

• اضافه شدن سرویس تماشای فیلم و سریال (رایگان تا انتهای فروردین)

 

• اضافه شدن امکان عضویت در کانون هواداری باشگاه پرسپولیس

 

• رفع برخی باگ‌های جزئی در نسخه قبلی

 

🔴🔗 دانلود اپلیکیشن رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران 📥

 

اپلیکیشن را دانلود کنید و دوستان پرسپولیسی خود را نیز مطلع کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود