افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان

  • ۷۴۹

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام هشدار نسبت به شیوع مجدد کرونا ویروس در استان، گفت: شمار مبتلایان به کرونا و تعداد بستری بیماران گیلانی در مراکز ICUدر حال افزایش است.

آبتین حیدرزاده، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش میزان بیماران مبتلا به کرونا ویروس در گیلان اظهار کرد: روزانه ۵۰ نفر از گیلانیان در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند به گونه‌ای که مراکز ICU در حال افزایش تعداد پذیرش و ترخیص بیماران نیز در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه بیماری کووید۱۹ در استان فعال است، افزود: آمارها نشان می دهد شیوع بیماری در بین جمعیت سالمندان در حال افزایش است و این احتمال می‌رود که میزان جانباختگان در گیلان افزایش پیدا کند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد و گفت: از مردم تقاضامندیم به شدت از قرار گرفتن در اجتماعات خودداری کرده و در مراسمات عزا و عروسی شرکت نکنند.

حیدرزاده با هشدار نسبت به افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در پی حضور در اجتماعات، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد مراسمات عزا و حتی عروسی با جمعیت حدود ۵۰۰ نفر در سطح استان در حال برگزاری است که بدون اغراق می‌توان گفت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر بدون علامت مبتلا به این بیماری خواهند شد.

وی با اشاره اینکه در آینده احتمال می رود وضعیت استان گیلان همچون روزهای نخست شیوع این بیماری پیش برود، بیان کرد: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و همچون در شرایط عادی در اجتماعات حضور فعالانه داشته باشند، یقینا شمار مبتلایان در استان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

لبنیات ساحل زیباکنار​​​​​​

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود