آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان

  • ۷۵۷

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش بیماران مبتلا به کووید۱۹ در تعدادی از شهرهای استان و شیوع مجدد کرونا در گیلان خبر داد.

آبتین حیدرزاده، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع مجدد کرونا در گیلان خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم توصیه‌های مکرر انجام شده، شاهد شیوع مجدد کووید۱۹ در گیلان هستیم.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی روزهای اخیر میزان بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته است گفت: طبق آمار دریافتی روزانه ۳۰ تا ۴۰ نفر مشکوک به کروناویروس به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند که از این تعداد، بسیاری مبتلای قطعی به این بیماری هستند.

وی اذعان کرد: رشت، لنگرود، رودبار، فومن، شفت و املش از شهرستان‌هایی هستند که طی این روزها بیشترین بستری ابتلا به کرونا را در بیمارستان‌ها داشته‌اند.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات و محیط باز بیش از پیش رعایت شود افزود: این بیماری در سراسر گیلان وجود دارد و مسافران و عموم مردم باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، در غیر این صورت شاهد بحرانی شدن وضعیت استان خواهیم بود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمام مراکز درمانی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات هستند از هموطنان خواست تا از سفرهای غیرضروری به گیلان بپرهیزند.

وی به تجمع در پارک‌ها و سواحل استان اشاره و اظهار کرد: اگر خانواده‌ای برای تفریح به تفرجگاه‌ها و سواحل استان مراجعه می‌کند، خواهشمندیم به هیچ عنوان با دیگران در ارتباط نباشد تا از شیوع گسترده این بیماری منحوس جلوگیری شود.

حیدرزاده تصریح کرد: با بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در جامعه شاهد فوتی‌های بسیاری بر اثر این بیماری خواهیم بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود