ماسک تمام شد؟ :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

ماسک تمام شد؟

  • ۹۳۰

 

بعد از اعلام انتشار ویروس در قم در داروخانه زیباکنار ماسک تمام شد؟؟؟ 


تعدادی زیادی از کاربران سایت زیباکناری پیام فرستادن که  بعد از رسانه ای شدن خبر مرگ دو نفر بر اثر آلودگی به ویروس کرونا در استان قم که برای خرید ماسک به داروخانه  مراجعه کردند داروخانه ادعا می کند که ماسک ندارد و دقایق قبل تمام ماسک ها را فروخته اند. که شهروندان زیباکنار سوال می کنند آخر مگر زیباکنار چقدر جمعیت دارد و چطور ممکن است نیم ساعت نشده پس از اعلام مرگ دو نفر در قم در زیباکنار ماسک تمام شود؟؟؟

 

ما نمی خواهیم کسی را محکوم کنیم و به کسی افتراء بزنیم و یا کسی را متهم کنیم فقط مطلب اینجاست که واقعیت چیست؟ و چطور ممکن است که ماسک در محلی که کیلومترها دورتر از خبر انتشار ویروس کرونا قرار دارد به یکباره همه حمله کنن و ماسکی برای فروش دیگر پیدا نشود؟ 

شهروندی دیگر از زیباکنار در پیامی دیگر ضمن گلایه خود از داروخانه زیباکنار می گوید:

کارگران داروخانه در جواب مردم که از آنها سوال می پرسیدند می گویند مردم نیم ساعت پیش هجوم آوردن هرچی ماسک مونده بود را دادیم چیزی برای فروش نیست! این شهروند در ادامه پیام ارسالی خود  می نویسد؟ این که مردم بعد از انتشار اخبار باید به داروخانه هجوم آورده باشند درست ولی مگر می شود در محله به این کوچکی لحظه ای بعد از انتشار خبر همه حجوم بیاورند و ماسکی برای فروش باقی نمانده باشد. و در حالی که کسی از ازدحام مردم به داروخانه هم نه چیزی دیده و نه خبری داشته باشد؟ آن هم در حالی که این داروخانه در مرکز محله قرار دارد و شبانه روزی هم نیست که بگوییم شاید قبل از انتشار خبر ویروس مردم نیمه شب هجوم آوردند و ماسک ها را خریدند و بردند؟کسی هم چیزی ندید؟؟ 

(بعد از پیام ارسالی شهروند عزیز از بازاریان اطراف داروخانه هم درباره هجوم مردم در ساعات پس از انتشار اخبار ویروس کرونا سوال پرسیدیم که کسی از هجوم و یا شلوغی و ازدحام غیر معمولی مردم به داروخانه زیباکنار چیزی ندیده بود و همه از دیدن کوچکترین تجمع در داروخانه یا در اطراف آن بما ابراز بی خبری کرده اند)

 

 این چندمین باری است که ما در مجله اینترنتی زیباکناری از طرف اهالی زیباکنار پیام دریافت کرده ایم  که در آن از داروخانه زیباکنار گلایه ها داشته اند. اما هربار مدرک کافی برای اثبات آن وجود نداشت و مجله زیباکناری بدون هیچ قضاوتی فقط به انتشار گلایه های شهروندان اکتفا نموده استو در اینجا نیز آنچه از طرف ما انتشار یافته سوتلاتی است که از اهالی زیباکنار (بازاریان اطراف داروخانه) پرسده ایم که درباره ازدحام مردم برای خرید ماسک چه دیده اند که کسی از ازدحام مردم و یا حتی کوچکترین ترافیک و یا تجمعی در داروخانه چیزی ندیده بودند.

دوستانی نظر خودتان را درباره این مطلب می توانید برایمان ارسال کنید. 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود