شمار ترخیصی ها و مبتلایان به ویروس کرونا در گیلان برابر شد :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

شمار ترخیصی ها و مبتلایان به ویروس کرونا در گیلان برابر شد

  • ۷۷۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ممنوعیت تردد غیرضروری در گیلان به سبب فعال بودن ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: خوشبختانه شمار مبتلایان و بهبودیافتگان کرونا در گیلان برابر شده است.

ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا در گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته ۵۷ تن از گیلانیان در بیمارستان‌های سطح استان بستری‌ شده‌ اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۹ تن در بیمارستان‌ها براثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ بستری هستند، افزود: ۳۰۷ تن از این بیماران در بیمارستان‌های دولتی و ۱۰۲ تن از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های خصوصی استان بستری و تحت مداوا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت بیماران بهبودیافته از کرونا نیز، گفت: طی ۲۴ساعته اخیر، ۵۷ از افراد بستری در بیمارستان‌ها پس از بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

سالاری با اذعان به اینکه بیماری کرونا همچنان فعال است و قربانی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم هشدارهای مکرر و همه‌جانبه هنوز عده‌ای مراقبت‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در استان گیلان، بیان کرد: بیمار شدن گیلانیان در اقصی نقاط شهری و روستایی نشان از شیوع بیماری کرونا و همچنین فعال بودن این ویروس جهش‌یافته است و این محکم‌ترین دلیل برای عدم حضور مسافران و گردشگران در اماکن پرازدحام و تفرجگاه‌ها است، ازاین‌رو می‌طلبد همه در قطع چرخه ویروس کرونا سهیم باشند و ویروس گردانی نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، افزود: رعایت فاصله فیزیکی، شستن مداوم دست‌ها و همچنین استفاده از ماسک حداقل‌ترین اقدام مردم در مواجهه با ویروس منحوس و متقلب کرونا است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود