دستگیری قاتل زن گیلانی پس از سه ماه فرار :: ZIBAKENAR

مجله اینترنتی زیباکناری

دستگیری قاتل زن گیلانی پس از سه ماه فرار

  • ۸۴۸

مرد جنایتکار که با همدستی همسرش کارمند زن تامین اجتماعی سیاهکل را به قتل رسانده و طلاها و گوشی موبایلش را به سرقت برده بود، پس از 3 ماه فرار دستگیر شد.

بعدازظهر اول مهرماه امسال کارمند 33ساله تامین اجتماعی شهرستان سیاهکل به نام الهام سرلاتی سوار سرویس محل کارش شد تا راهی خانه‌اش شود. او مثل هر روز در میدان فرمانداری لنگرود از سرویس پیاده شد که بقیه راه تا خانه‌اش در املش را با ماشین‌های مسافرکش طی کند اما آن روز پس از اینکه سوار یک خودروی پراید شد، دیگر کسی او را ندید.

 

با ناپدید شدن این زن، خانواده‌اش که در جست‌وجوی او بودند عکس وی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و همزمان مأموران پلیس نیز تحقیقات برای یافتن او را آغاز کرده بودند تا اینکه چند روز بعد جسد این زن در جنگل‌های دوهزار مازندران پیدا شد. شواهد از این حکایت داشت که او خفه شده و اموالش به سرقت رفته است.

 

عاملان این جنایت حدود 50میلیون تومان طلایی را که زن جوان همیشه همراه خود داشت به همراه گوشی تلفن همراهش به سرقت برده بودند. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتلان آغاز شد. بررسی‌ها از این حکایت داشت که مقتول آخرین بار برای رفتن به خانه‌اش سوار یک خودروی پراید شده است. این فرضیه مطرح بود که سرنشینان پراید او را به قتل رسانده و اموالش را سرقت کرده‌اند.

کارآگاهان در جریان بررسی‌های تخصصی به سرنخ‌هایی از خودرویی دست یافتند که مقتول آخرین بار سوار آن شده بود. این سرنخ‌ها کارآگاهان را به یک زن جوان رساند و وقتی او دستگیر شد، اسرار قتل کارمند جوان تامین اجتماعی نیز فاش شد.

 

زن جوان گفت: روز حادثه همراه شوهر صیغه‌ای ام سوار ماشین بودیم و در خیابان‌ها می‌گشتیم که در میدان لنگرود، زنی را دیدیم که منتظر تاکسی بود. با دیدن النگوهایش وسوسه شدیم. تصمیم به سرقت گرفتیم. او قصد رفتن به املش را داشت. با دیدن من که داخل ماشین بودم خیالش راحت شد که راننده مسافرکش است. پس از اینکه سوار شد، شوهرم شروع به حرکت کرد. در بین راه وارد یک جاده فرعی شد. زن جوان اعتراض کرد اما شروع به تهدید او کردیم. می‌خواستیم طلاهایش را سرقت کنیم که مقاومت کرد. در نهایت نیز شوهرم دست و پای او را بست و وی را به قتل رساند. بعد از سرقت طلاهایش، جسدش را در جنگل‌های دوهزار رها کردیم.

اعترافات این زن راز قتل زن جوان را فاش کرد اما هنوز از عامل اصلی جنایت خبری نبود. او که ظاهرا از دستگیری همسرش باخبر شده بود، فرار کرده و ردی از خودش به‌جا نگذاشته بود.

 

مأموران در این مدت چندین بار مخفیگاه این مرد را در شهرهای مختلف شناسایی کردند اما او برای اینکه دستگیر نشود مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد تا اینکه در نهایت سرنخ‌هایی از آخرین مخفیگاه او در منطقه گیلاوند در حوالی شهرستان دماوند به‌دست آمد. روز گذشته، تیم‌های عملیاتی پلیس شهرستان تنکابن راهی این منطقه شدند و با محاصره مخفیگاه قاتل او را دستگیر کردند. با انتقال این مرد به پلیس آگاهی تنکابن، تحقیقات از او ادامه دارد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اجاره ویلا در زیباکنار

اجاره ویلا سوئیت و هتل در زیباکنار 

شبی 400 تومان تا 4 میلیون تومان 

موقعیت مکانی عالی 

کنار ساحل و امکانات متفاوت 

جهت مشاوره - هماهنگی و رزرو با ما تماس بگیرید

☎️  09112696859 محسن سعیدپور

ورود